Frozen Love

Frozen Love
Forever

sobota, 18 lipca 2015

Oto Ja! -Powraca!

Kochani!
Oto ja!
I powraca!

Nie wiem ile czasu upłynęło od mojego ostatniego posta na tym blogu i nawet boję się myśleć - ile go upłynęło. -Więc nie myślę o tym, ale mam zamiar zarzucić was moimi okropnymi rozdziałami .....
Na Nowo!

Cieszycie się??!!
Nie
Tak
Trudno bo ja tak!!!!!

Tak więc moje rozdziały pojawią się już niedługo, bo muszę odwiedzić moich drogich przyjaciół na innych blogach, których też zaniedbałam.
Tak więc do kolejnego Zamrożenia!!!

7 komentarzy:

  1. ŻYJESZ!!!! :D Juz sie nie moge doczekac czym nas zaskoczysz kolejnym rozdzialem ;)
    Czekam i Pozdrwiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! Tak żyję.
      Mam ostatnio takie problemy z Internetem, że Masakra!
      Ale postaram się już was tak więcej nie opuszczać.

      Usuń
  2. Kiedy kolejny rozdział? Weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Powiem Ci, że w pisaniu jesteś jedną z najlepszych jakie zdąrzyłam do tej pory poznać ( a uwierz mi było ich naprawdę sporo ). Dziewczyno, nigdy nie przestawaj! Jeśli ktoś uważa, że piszesz źle to niech zrobi to lepiej! Wątpię, że mu się to uda, bo jestem bardzo wymagająca względem siebie i innych. Mam nadzieję, że wrócisz również do bloga "Serce z lodu" czytałam te rozdziały dwa razy i wciąż nie mam dość. Tego bloga również czytałam dwa razy. Proszę wróć również tam.
    Proszę i życzę mnóstwa weny.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! No nie wiem. Myślałam, że ten blog Serce z Lodu było niewypałem. Ale jeśli mnie tak prosisz, to mogę jeszcze na próbę tam wrócić i wstawić kilka rozdziałów.
      Dzięki, że we mnie wierzysz kochana.
      Zamrażam i całuję mroźnie!!!

      Usuń
  4. Ach Yay tak się cieszę xD dawaj szybko te rozdziały, bo mam straszzzznyyy niedobòr Kochana ^_^ hehe
    Jack, Chris słodziaki tęskniłam ^3^
    ach noooo i czekam na nexty na drugim blogu ^_^ Uważaj Jack, bo El poruszy Twoje zmrożone serducho :D Mam taką nadzieję :)
    Buziiiaki od Luny i błagam nie znikaj więcej na tak dłgoooooo^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko jesteś kochana! Wiem, że zniknęłam i przez to się okropnie czuję.
      Obiecuję poprawę i także czekam na twoje rozdziały. U ciebie też się robi ciekawię. Ale teraz życzę ci dobrych wakacji!
      Zamrażam cię i pozdrawiam!!!

      Usuń