Frozen Love

Frozen Love
Forever

piątek, 7 sierpnia 2015

Chcę już dodawać rozdział, a tu kolejne Nominacje!!!

Tak kochani miał być rozdział, ale nie ma....
Muszę przecież odpowiedzieć za tak Mroźne Nominacje!

No dobra im szybciej tym lepiej dla was, bo rozdział już czeka...

Tak więc, pierwszą nominację otrzymałam od Black Berry.
Kochana nie wiem jak dziękować. Nie mogę ci już bardziej zmrozić no chyba, że włożyłabym cię do zamrażalki. 
No przy takiej pogodzie to zapewne niezłe wakacje!

 1. Ile masz wzrostu?
1. 1.70. Jestem niższa od brata i to mnie wkurza, ale chociaż przerosłam mamę. HiHi.  
2.  Jeśli miałabyś umrzeć za 24 godz. to co byś zrobiła? 2. Nawiedziłabym mojego byłego chłopaka, który mnie zdradził i go totalnie nastraszyła. Tak wiem jestem bardzo zła (groźna muzyka w tle)

3. Jak masz na imię?
3. Łatwe pytanie- nareszcie, chyba sobie z nim poradzę.
Nazywam się Jullie- ale nazywają mnie po prostu Julią. Dlatego na początku była Julika, a teraz Julla La Valle.  
4. Gdybyś mogła nakręcić film w profesjonalnym studiu to o czym by był? 4. No jak to o czym! Poprosiłabym Disney i DreamWorks aby mi pożyczyli Jacka i Elsę i stworzyła własny pełnometrażowy film! Jeśli nawet by mi ich nie pożyczyli ukradłabym ich i tak nakręciła ich miłość!- Ah te marzenia.

5. Lubisz grać w gry? Jeśli tak wymień 5 ulubionych
Hihi! Nie wiem, o który rodzaj gier chodzi planszowe czy komputerowe, ale jakoś obie mnie nie kręcą. 
No, ale jak przyjdzie, co do czego mogę się pochwalić, że jestem terminatorem w kartach- tak wiem hazard mnie zgubi.
Oraz milionerem w monopol- szkoda, że tylko tam...
Jakby, co jestem też mistrzynią gry w butelkę. Znajomi mogą potwierdzić ( z przymuszeniem i ze zgrozą w głosach)  
6. Czy złożyłaś już petycję aby Jelsa była w Frozen 2?  6. Jasne!! Odwiedzam różne strony, na których zbierają poparcie fanów i także ich wspieram! Założę też stronę, że jakby co możemy ukraść ich siłą!

7. Twoje marzenie? 7.  Hym... na to pytanie odpowiem całkiem poważnie. Nie żebym nigdy nie odpowiadała poważnie. Marzę aby być lekarzem, a jeśli się tam nie uda to będę weterynarzem. Tak więc ludzie i zwierzęta- brońcie się, bo nadchodzę.
8. Ulubiony posiłek?
8. Deser! Jeśli krzykniesz, że kafeterii mają ciasto, to się pojawię!
I nie próbuj mnie zatrzymać. (znajomi twierdzili, że miałam obłęd w oczach)  
9. Wolisz mieszkać w na wsi czy w mieście? 9. W mieście! Sorki, ale to prawda. Owszem wieś ma swoje plusy, ale ostatnio na niej byłam i co?- Internet nie działał!!!
Oczywiście przez to chodziłam kilka godzin koło domów i szukałam jakiegoś wi-fi. Znalazłam wreszcie koło domu sąsiada i pies mnie tylko pogonił. Więc miasto, bez dwóch zdań...

10. Opisz w skrócie swój wygląd.
10. hym... Brunetka, nawet wysoka, figura mogłaby być lepsza( wcale nie płaczę) oczy szaro brązowe (trudno nawet określić) Wciąż uśmiechnięta!!!  
11. Jaka pogoda ci najbardziej odpowiada?
11. Jack nie zabij mnie za tę zdradę, ale uwielbiam lato. No i Jack nie może zaprzeczyć, że mu także nie odpowiada. Widok np. Elsy w bikini, by go rozgrzał.


Nie wiem czy zdałam test, ale dziękuję ci jeszcze raz Kochana!!

Haha,ale to nie koniec!
kolejna nominacja od aniasam10 

Jeśli kiepsko odpowiem na pytania to... Litości nie bij!!!

  1. Jak się nazywasz? Tak naprawdę 
  2. Skąd czerpiesz inspiracje?
  3. Lubisz pisać opowiadania?
  4. Jakie książki/filmy lubisz?
  5. Gdybyś spotkała dżina, jakie by były twoje 3 życzenia?
  6. Kto z twojego otoczenia (rodzina, znajomi) wie, że piszesz?
1. Naprawdę nazywam się Jullie Valle.
Ale gdy zamieszkaliśmy w Polsce przyjęłam nazwisko taty - wbrew mojej młodej jednoletniej woli.

2. Inspiracje!? Hym wszystko mnie inspiruje. Filmy, które oglądam, kłótnie z moim bratem, przekomarzanie się z kolegami i różne romantyczne chwile z mojego życia.
Hihi- sorki nie zdradzę jakie. Cenzura dla nie letnich.

3.Uwielbiam je pisać. Mam całą pamięć komputera zawaloną różnymi opowiadaniami, jeśli będziecie chcieli, mogę stworzyć taką zakładkę i parę powrzucać.

4. Uwielbiam książki Fantazy i romantyczne historie. 
Np. Dary Anioła, Percy Jackson, Szeptem, Upadli, Drżenie, a nawet starsze miłosne opowiadania Duma i Uprzedzenie, Przeminęło z Wiatrem itp.
A Filmy to komedie i romantyczne!
Np. Agenci Bardzo specjalni czy Pretty Women.

5.O rety!!!
Haha. No dobra.
Wiem, że każda mis świata powiedziałaby od razu pokój na świecie- ale ja widocznie nią nie jestem...
Chciałabym, żeby Hogward istniał i żebym do niego uczęszczała razem z Jelsą.
Chciałabym żeby mój brat zamienił się w rybkę- one są słodkie i nic nie mówią.
No i chyba chciałabym chłopaka słodkiego i cudownego jak Jack
Yyyy. Mam nadzieję, że mój obecny chłopak tego nie czytał...

6 Moja koleżanka wie, że piszę i jest strasznie ciekawska. Często gdy jest u mnie podkrada mi komputer i sama coś dodaję. Niestety nikt poza nią nie wie i dobrze. Mój brat by skrytykował, a mama by siedziała przy nim i robiła taką minę jak do małego dziecka. , czyli:
,,Mamo narysowałam obrazek''
-,,Tak kochanie? Pokaż mamie''
-,,Yyyy śliczne, a co to jest- ziemniaki?''
(stracone marzenia)
,,Jakie ziemniaki to nasza rodzina!!!
Więc zostańmy przy koleżance.

Kolejne podchwytliwe pytania, może dobrze odpowiedziałam, a może nie... Sami ocenicie.


Kolejną nominację podarował mi w prezencie Ollka PL


1. Masz Metina 2? Jak tak to jak się nazywasz? Jak nie to nie.
1. Nie niestety żałuję, ale nie mam.

2. Ulubione zwierzątko?
2. Rybka! Moja nazywa się Flora, bo uwielbia przyczepiać się do ozdobnych roślinek u mnie w akwarium.
3. Piosenka która najlepiej ciebie opisuje?
 Hym...Seksualna?
Żarcik. Naprawdę, żadna piosenka mnie nie opisuję, bo mnie nie da się opisać słowami...(uwierzcie na słowo)
4. Czy jesteś zła że ciebie nominowałam?
4.Zła?! Żartujesz!? Jestem zdziwiona, zmieszana, uszczęśliwiona i zwariowana z tego powodu. Nominacja to wyróżnienie, a ja nie wiem czy nawet na to zasługuję. Tak więc nie nie jestem zła, jestem pokręcenie uszczęśliwiona tym....

5. Piosenka którą uwielbiasz?
5. Ostatnio słuchałam tylko piosenki Fall out boys -Centuries oraz Just a Dream.
Różne gatunki- taka ja!
6. Dopada ciebie Mały Głód (ten mały stworek). Co robisz?
 6.Wrzeszczę na całego i lecę na oślep do lodówki. Walę po drodze mojego brata w głowę i gdy do niej docieram widzę, że nie mam Danonka.
Wtedy biorę mojego brata ,,Daniela'', którego przezywali Serkiem Danio i wale go na Głoda.
Ta dam!!! The End!

7. Co sądzisz o Jaridzie, Helsie i Jelsie? (Ale się ułożyło =D)
 Jarida!!!??? HaHa!
Merida wali na chłopaków. Ona woli latać po lesie, a nie się z nimi użerać.
Helsa- Chyba ktoś sobie kpi. Taka świnia jak Hans nie może liczyć na taką dziewczynę jak Elsą A poza tym Elsa jest Jacka!!!!
A Jelsa!!!!- To jest to! Czy to nie jest ukochana i cudowna para!!!
Jeśli ktoś twierdzi inaczej niech mi to powie prosto w twarz i wtedy zmierzymy się na gołe klaty- tekst mojego braciaka...

8. Żeby w tradycji stało się zadość... Napisz krótki i głupi kawał.
 Tak sucharek....Hyh mój tata jest w tym dobry, a jego tu nie ma... Normalka.
To może - 
Czym się różni upadek z 1 metra z upadkiem z 10 metrów.
Przy 1 metrze będzie Łubudu i Aaaaaa
A przy 10 będzie AAAAAA i łubudu.
Ta dam!!! - oto sucharek mojego tatusia.

9. Co sądzisz o mym blogu?
9.Twój blog jest genialny. Jelsa na miejscu jak należy stawiają czoła chamskiemu światu, który chcą ją rozdzielić. Jak dla mnie bomba!
Niech nikt nie mówi inaczej. Jeśli mówi to niech się zmierzy ze mną.

10. Której pory dnia nie dzierżysz?
10. Poranka gdy to budzik wygania mnie brutalnie z mojej krainy snów z Jednorożcami srającymi tęczą.
 Na serio! Jak tak można! A gdy jeszcze mama krzyczy ,,Czy wstałaś?''
A ja tylko mogę powiedzieć, że ,,NIE''.

11. Czy cieszysz się że może będzie Jelsa w Krainie Lodu 2 (czyt. Frozen 2)?
11. Tak jestem prze-szczęśliwa. Nawet nie wiem czy usiedzę na miejscu aby to obejrzeć na własne oczy! Po prostu zdemoluję mój pokój- albo nie lepiej brata.

Dzięki kochana za te pytania i może cię nie zawiodłam odpowiedziami!


Och kochani nie mogę wymienić wszystkich nominacji na raz, więc to będzie koniec.
Następny post z odpowiedziami na wasze pytania pojawi się niedługo.
A poza tym wiem, ze wolicie nowe rozdziały.
Ale spokojnie wszystko będzie!!!
Zamrażam was i z całego zmrożonego serca dziękuję!!!!! 


A teraz moje nominacje trzymajcie się mroźno!!!

1 http://jelsa-czylisyrenaistraznik.blogspot.com/
2 http://snieznahistoriajelsafanfiction.blogspot.com/
3 http://jelsa-jackxelsa-love.blogspot.com/
4 http://lunamoonstories.blogspot.com/
5 http://jelsanalodzie.blogspot.com/

6http://kolorowydym.blogspot.com/
  7-http://lodoweserca.blogspot.com/
8 - jelsarostopicserca.blogspot.com
9. http://elsa-i-jack.blogspot.com/
10. http://disney--fantasy.blogspot.com/
11.http://wakacyjnyblogjelsy.blogspot.com/
12.http://jack-and-elsa.blogspot.com/

No to tyle na dzisiaj. 
Tak więc trzymajcie się i miłych wakacji.
Dziękuję za nominację!!!

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację!
    A pytania do są? Jeśli tak to sory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ale albo jestem ślepa albo nie widzę tu pytań....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mnie ostatnio wyprzedzaja. Jeszcze nominacja ode mnie. Szczegóły na
    http://frozenmagiclovestory.blogspot.com/2015/08/pierwsze-la-d.html?showComment=1440833626806#c7335993933734307579

    OdpowiedzUsuń