Frozen Love

Frozen Love
Forever

sobota, 8 sierpnia 2015

Gdzie wasze pytania?- o tutaj!

Pytania dla tych, których nominowałam, będą w tym poście na samym końcu.
Nie skończyłam dziękować za nominacje i nie odpowiedziałam na wszystkie...
Tak więc nominacje cz.2- i ostatnia( głęboki wdech)

Kolejną nominację otrzymałam od Ireth Tinuviel.
Dzięki kochana i nawet nie wiem za co ta nominacja, ale na pytania odpowiem.
Oby były łatwe...

1.Gdyby ziemia się spaliła i dano by ci możliwość przeniesienia się do innego świata, to który byś wybrała
1. Ha! Przeniosłabym się do Krainy Bogów, tylko jeszcze nie wiem dokładnie gdzie. Może na Olimp- podobno są tam niezłe imprezy. Lub do Azgardu.
Nie ma co niezły widoczek, a patrzeć w gwiazdy- uwielbiam, a tam przecież cała galaktyka jak na dłoni.
 
2.Wierzysz w magię
2. Jasne, że tak. W coś trzeba wierzyć. Np. wczoraj widziałam spadającą gwiazdę i pomyślałam życzenie- niestety nie powiem, że się spełniło. Mój brat wciąż z nami mieszka...Ah- może innym razem się uda.
 
3.Do jakiego domu chciałabyś trafić (Harry Potter)
 
4.Co oznacza twoje pierwsze i drugie imię (nie wierzę, że o to pytam :P ~ Należąca do Marsa Lilia)
Mam tylko pierwsze imię i nie wiem, czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale jakoś na nie odpowiem
-Julia jest uwodzicielską kobietą, pełną majestatu i wdzięku. Potrafi do tego być skryta i nieśmiała. Aby nie pokazać po sobie emocji, wyhamowuje swoje reakcję do tego stopnia, iż może się wydawać nieczuła lub obojętna. Posiada dar przewidywania wielkich etapów w swym życiu. Nie wygłasza innym moralizatorskich mów, ani nie robi wyrzutów. Jej zachowanie pozostaje pełne godności, taktu i poszanowanie przyjętych zwyczajów. Przywiązuje dużą wagę do przyjaźni i nie wartościuje przyjaciół ze względu na płeć. Ciężko przeżywa zdradę lub porzucenie, gdyż jest wrażliwa na porażki, zwłaszcza uczuciowe. Marzy o księciu z bajki, ale nie czeka na niego wiecznie. Adoratorów poddaje jednak wnikliwej selekcji.
Szczerze zgadzam się z tym.... Trochę.
 
5.Jakim rodzajem elfa chciałabyś być
OOoO... Jak Legolas z Leśnego królestwa!!!!
Kocham go!!!
 
6.Jakie jest twoje największe marzenie (pisać i się nie wstydzić! Każdy jest pokręcony ;)
6. Hym... Na poważnie patrząc z rozwagą w przyszłość- lekarzem.
Chcę nim zostać, bo raczej mnie nie przyjmą do Hogwartu, a Jack już ma dziewczynę. 
Chcę się jakoś przyczynić w tym świecie, a na wojnę nie ruszę- tam poszedłby mój brat i chyba tak zrobi....
 
7.Znasz MLP? Z którą postacią najbardziej się utożsamiasz (sorki Aria ;)
  7. Znam, ale nie utożsamiam się z żadną postacią. Ja to ja...
Niech tak zostanie.
 
8.Z jaką postacią z Disneya się utożsamiasz
8. Ta sama odpowiedź. Nie ma w Disneyu tak pokręconej postaci jaką jestem ja.
To pytanie złożone, a na taką samą odpowiedź trzeba czekać przynajmniej miesiąc na głębsze rozeznanie- ale ja głupio gadam- o matko, jak chyba mądrzeje!!!!
 
9.Ulubiony paring (jeśli taki masz) (czy ja to dobrze napisałam? :O)
Hihi, No jak to jaki!!! Jelsa forever!!!
 
10.Ulubiona piosenka i DLACZEGO jest ulubiona
  W tej chwili jeszcze słucham piosenkę Centuries -Fall Out Boys.
Tak samo, ajk tam śpiewają, nie chcę żebym zniknęła po moim życiu. Chcę przynajmniej coś zostawić po sobie, przyczynić się do czegoś.
 
11.Czytałaś Tolkiena albo Rowling
11. Jasne, że czytałam. Kto tego nie czytał!!!??
 
Ufff. Koniec trudnych pytań. Nie wiem czy zdałam ten test mej inteligencji....Wiecie co lepiej nie odpowiadajcie na to pytanie, chyba znam odpowiedź...HIHI.
Dzięki jeszcze raz kochana za nominacje.
Trzymaj się Mroźno!!!
 
 
No i kolejna nominacja. 
zaskoczeni- nie?! Bo ja tak!!!
Dziękuję ci  passion forever
 
 
1.Jesteś prawdziwą jelsowiczką?
1. Jasne, że tak! Gdybym nie była to bym nie założyła dwóch blogów, a teraz nawet trzeciego o tej parze. Obejrzałam filmy z nimi i wciąż marzę o ich wspólnej historii na ekranie.
No i poza tym mam superowskie kolczyki z Olafem!!!
 
2.Lubisz anime?
2. Lubię chociaż ostatnio nie za wiele ich oglądałam. Miałam ostatnio tyle na głowie, że lekko je zdradzałam z telewizorem z komediami.
 
3.Ulubiona pora roku?
  3. Jak przedtem odpowiadałam uwielbiam Lato, ale także zimę.
Więc nie wiem jak tu odpowiedzieć. Z jednej strony jeśli powiem lato, Jack się obrazi na mnie.
Więc uwielbiam i Lato i Zimę.
Sorki Jack, na nic więcej nie licz...
 
4.Ulubiona cyfra?
  4!!! 4!!!!
Od zawsze na zawsze!!!
 
5.Należysz do jakiegoś fandomu? Jakiego?
  Nie za bardzo...
lubię wszystkiego po trochu, więc trudno określić, czy gdzieś przynależę. Mogę powiedzieć tak, do wielu i do żadnego...
 
6.Ulubiony kwiat?
  Róża!!!
Piękna, finezyjna, ale nie daję się tak łatwo!
Ma się czym bronić- ostry kwiatek!
 
7.Jak masz na imię?
  Jullie- pełne imię, ale wszyscy mówią mi po prostu Jula.
 
8.Wierzysz w przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną?
  8. Tak. Mam przyjaciela, który jest dla mnie jak brat. Nie ma między nami niczego innego.
On ma dziewczynę, a ja chłopaka i jest super...
 
9.Czy czytasz mojego bloga? Jeżeli tak, to na ile go oceniasz?
  9. Tak czytałam ostatnio i uważam, że twoja historia jest świetna. Sama oglądałam filmy i czytałam wiele blogów i twój należy do moich ulubionych. Ostatnio nie mogłam nigdzie komentować i pokazać, że jestem, ale to się zmienia.
Oceniam go w na 11!
Oj, a skala jest do 10...Trudno...
 
10.Komórka, tablet czy laptop?
Laptop!!!
Sorry za krzyki i że nie podniosłam ręki przed odpowiedzią- poprawię się.
Laptop!!!
Znów nie wyszło, ale tak laptop- bez dwóch zdań!!
 
11.Wierzysz, że marzenia mogą się spełnić?
11. Jasne!!1 Marzenia się często spełniają, ale trzeba im trochę pomóc. 
 
Dzięki kochana za nominacje, a pytania były superrrr.
Chyba dobrze mi poszło...nie wiem i nie chcę oceniać- hihi


No kochani zbliżamy się do końca....
Ta dam!!!
Ostatnia nominacja i za raz będą moje pytania i wybrane osoby do tortury.

Dziękuję ci Kora-Magna!!!!

  1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
  2. Lubisz literaturę fantasy? Jeśli tak to jaką konkretnie?
  3. Jaki jest twój ulubiony fandom?
  4. Lubisz film "Strażników Marzeń"?
  5. Dlaczego prowadzisz bloga?
  6. Masz jakieś dziwactwo?
  7. Czy masz jakąś własną, ulubioną postać (wymyśloną przez ciebie, rzecz jasna)?
  8. Gdzie byś chciał/a pojechać na wymarzone wakacje?
  9. Znasz "Don't Starve"?
  10. Czy masz jakiś typ scen/opowiadań, których pisanie idzie ci najlepiej?
  11. Czy gdybyś miał/a do wyboru wszystkich ludzi na świecie (łącznie z fikcyjnymi) z kim byś się umówił/a na randkę (możecie odpowiedzieć, że wcale nie chcecie się umawiać)?

1. Moja ulubiona potrawa....Hym...
Jeśli powiem zupa- to się ośmieszę.
Więc....
Zupa- tak zupa!!

2.Fantazy to cała ja!!! Uwielbiam  High fantasy.
 Uwielbiam historię o światach równoległych, które są połączone z naszym np. Percy Jackson, Drżenie, Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, Szeptem i wiele innych...

3. Nie mam ulubionego. Należę do wielu i nie mogę określić jaki jest mój ulubiony.

4.Czy lubię???? Ja go kocham!!! Uwielbiam przede wszystkim Jacka. Znam wszystkie ciekawostki o nim i o strażnikach!!!

5. Hym.... prowadzę go, bo uwielbiam pisać. Po drugie muszę jakoś ćwiczyć pisanie, bo mam trudności z Polskim. A po trzecie kocham Jelsę.
Więc tak wyszło....chyba nie macie mi tego za złe...-hihi.

6. Hym... Podkradam mojemu tacie koszulki.
Na serio!!! Są tak duże, że mam koszule nocne do spania.
Ostatnią jaką podwędziłam, była z napisem ,,Policja'' i ,,Piwo to moje paliwo''.

7. Nie nie mam ulubionej. Miałam taką jedną, ale stosunkowo dawno.
Była to postać maga, który chciał wiedzieć wszystko i być we wszystkim najlepszy.
Nazywał się Diego Santiego.- tak wiem głupia nazwa.

8. Hym. Dawno nie byłam w Hiszpanii i byłam stosunkowo mała. No w końcu pięć lat to nie piętnaście.

9. Tak znam. Grałam w nią niedawno i uważam, że jest fajna...

10. Uwielbiam pisać w stylu, bardzo podobnym do książkowego.
Niestety zapatruję się w opisach i zapominam o rozkręceniu akcji.
Więc czasem jest wolno, a tu nagle szybko... Uwielbiam pisać opowiadania Fantazy, o magii itp.
I tu chyba idzie mi najlepiej.

11. No jak to z kim z Jackiem Frostem!!!!
On jest na pierwszym miejscu.
Więc tak pozostanie. Wiem, że to podkradanie chłopaka- takiej Elsie.
Ale gdybym go naprawdę spotkała to niestety sumienie się wyłącza.... Sorki Elsa!


Tak to koniec!!!!!
Teraz moi mili czas na moje pytania grozy.....( groźna muzyka w tle i szaleńczy śmiech)
BU-HAHHAHAHAHAA

1. Jaki jest twój wymarzony świat? Jak by wyglądał, gdybyś ty go stworzyła?
2. Gdyby ktoś powiedziałby ci, że jesteś okropną blogerką, co mu odpowiesz i czy mu nie przyłożysz?
3. Czy ktoś wie, że piszesz?
4. Jeśli wie, że piszesz- to dlaczego powiedziałaś?
Jeśli nie wie- to dlaczego się ukrywasz?
5. Czy miałaś już miłość swojego życia na oku? Wykorzystałaś szansę?
6. Marzenia... Masz jakieś??
7. Czy postąpiłaś kiedyś jak czarny charakter?
8. Co uwielbiasz robić?
9. Jeśli masz się opisać w pięciu słowach- jakie one są?
10. Masz rodzeństwo? Jeśli tak czy żałujesz?
11. Czy zerwałabyś ze swoim obecnym chłopakiem dla swojego wymarzonego idola, który wyznał, że cię kocha???

Trudne?- Nieeeee.
Może troszeczkę.
No, ale moje pytania też były trudne.
Powadzenia dla tych, którzy będą się nad nimi głowić.
A teraz kolejne nominacje:

1.http://mow-szeptem-gdy-mowisz-o-milosci.blogspot.com
2. http://wspolniemozemywiecej.blogspot.com/
3.http://new-hope-rise-of-the-guardians.blogspot.com/
4.http://keepcalmandlovejelsa.blogspot.com/
5.http://jelsaidziecizywiolow.blogspot.com/

No dalej wielka piątko!!!
No więc tak to są pytania dla tych, których wcześniej nominowałam i dla tych, których właśnie wymieniłam.
Powodzenia i trzymać się z mrozem- może być nawet Jack.


23 komentarze:

  1. Świetne pytania, jak tylko będę mogła się dostać do normalnie działającego kompa to odpowiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto, zamorduję... Nie mam faceta! I co ja mam na 11 wymyślić? Już wiem. Wieczorem za nominację się zabiorę :3
    Tak w ogóle masz piękne imię^^
    Gratuluję tylu nominacji, zasługujesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz być jak Legolas to szczep Sindarów, czyli Elfów Szarych, które nie wypłynęły ze Śródziemia. O ile dobrze pamiętam ich pierwszym przywódcą był Elu Thingol czyli Szary Płaszcz, a... dobra, już więcej nie gadam, bo zacznę bazgrać całą historię Ardy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nominacja jak to za co? Za świetne rozdziały! :)

      Usuń
  4. Ok. A więc tak. Kocham twój blog. Twoje poczucie humoru. Twój styl pisania. Twoje pomysły. Nawet błędy. Przeczytałam wszystko od pierwszego rozdziału. Trochę to zajęło, ale było warto. Mam tylko nadzieję, że rozdział pojawi się jak najszybciej. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super piszesz, zasługujesz na wszystkie nominacje. Czekam na next!!!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto gdzie ty jesteś??!?! Znowu znikłaś??

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś długo cię nie ma..ale i tak poczekam ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na rozdział(wiem, że masz problemy z blogiem ale pliss dodaj coś na, który kolwiek z trzech o Jelsie bo zwariuje!) Zapraszam do mn: http://jelsahistoriaprawdziwejmilosci.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Royal cały czas czeka :3
    Nasze-prawdziwe-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz rozdział wreszcie już nie wytrzymam! :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz wreszcie rozdział!!! Już nie wytrzymam! 😲

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy kolejny rozdział? ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy kolejny rozdział? ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie kiedy kolejny rozdział??? Jest już styczeń 2016 a ostatni post był chyba w sierpniu 2015!!! Kobieto ja tu czekam i nie mogę się doczekać! Tak mi smutno było że zaczęłam pisać książkę o Jacku mrozie i elsie! Szybko pisz! BŁAGAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że zawsze wszystkie blogi kończą się w środku historii

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dalej czekam ;-; umieram bez nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Już tyle czasu minęło od dodania ostatniego postu... A ja ciągle wpadam i sprawdzam czy coś dodałaś. Zawsze mi smutno kiedy widzę że nic nowego nie ma. Czytam to wszystko od początku chyba setny raz i nadal mi się nie znudziło. Wciąż liczę na koniec.

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam prawie rok temu i nadal nie ma kontynuacji a to był mój ulubiony blog😔

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej szkoda że nie dokończyłaś opowieści, bardzo mnie wciągnęła i widzę że nie tylko mnie 😉 Mam nadzieję że wrócisz do tego bo świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju! Na twojego bloga zajrzałam rok? Może nawet trochę więcej niż rok temu. Bardzo mi się spodobał i chciałabym się dowiedzieć, czy masz zamiar kontynuować pisanie? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto ciągle wpada i ma nadzieję na kontynuację? 🙋🙋🙋

    OdpowiedzUsuń