Frozen Love

Frozen Love
Forever

poniedziałek, 16 lutego 2015

Nominacje do LBA!!

Kochane jesteście i zwariowane równie jak ja. Otrzymałam od was aż 3 nominacje.
Naprawdę nie wiem czy na nie zasłużyłam, ale od razu bardzo mroźnie dziękuję.
 
 
 
Bardzo zimno pozdrawiam Patrycję Jagiełło, która była często ze mną i wspierała mnie w najgorszych chwilach. Ta nominacja podnosi mnie na mroźnym duchu Jacka Frosta.
Dziękuję ci!
 
 
1.Czy chciałabyś zmienić coś w opowiadaniu?
Szczerze...To często się nad tym zastanawiałam i tak. Chciałam to troszeczkę inaczej rozegrać na początku, ale i tak dużo osiągnęłam.
 
2.Czytasz inne blogi?Jakie?
Czytam bardzo dużo blogów o Jelsie, ale także trochę innych. Uwielbiam pewne serie książek i lubię czytać historię innych ludzi. Lubię poczytać ich dalszy ciąg. Jednym z nich są ,,Dary Anioła'',
 ,,Percy Jackson'', itp...
 
3.Skąd bierzesz inspiracje?
Praktycznie to nie mam pojęcia. Wiem jedno. Weny mi nie brakuję kiedy piszą do mnie komentarze i widzę wyświetlenia na blogu. Inspiracjami są moje osiągnięcia na blogu, a Weną jesteście wy!
 
4.Co sądzisz o miłości?
 Że o niej marzę. Nie miałam nigdy poczucia, że natrafiłam na tego jedynego. Dlatego uwielbiam pisać opowiadania wypełnione tym uczuciem. Wierzę, że miłość istnieję i może nas zmieniać na lepsze.
 
5.Chciałabyś coś zmienić w swoim stylu pisania?
Tak... Chciałabym popracować jeszcze nad moim stylem. Marzę o ciekawym i zarazem fascynującym stylu pisania. Ale także pełnym tajemnicy i żartu. Może kiedyś to osiągnę.
 
6.Co chcesz osiągnąć prowadząc bloga?
  Prawdę mówiąc chcę mieć poczucie, że pisząc coś daję innym. Chciałam założy bloga,aby moje opowiadania o Jelsie mogli także poczytać inni. Chciałam poznać ich opinię i także zapoznać ludzi takich jak ja. Wciąż w świecie fantazji i wiecznej miłości.
 
7.Czemu zaczęłaś prowadzić bloga?
Zaczęłam pisać sama dla siebie, ale jak wiadomo to może nam nie wystarczać. 
Chciałam podzielić się tym z innymi. Z wami!
 
8.Dlaczego taka tematyka?
Gdy obejrzałam pierwszy raz ,,Krainę Lodu'' od razu natrafiłam na ciekawe połączenie i paring z Jackiem z ,,Strażników Marzeń''. Zakochałam się w nim i ubóstwiam tą parę. Napisałam o nich opowiadanie, bo uważałam, że te osoby powinny gdzieś razem wystąpić. Dlaczego nie na moim blogu?
 
9.Jaki jest twój ulubiony paring z bajek?
Uwielbiam Jelsę to oczywiste. Ale także podoba mi się Paring Anny i Kristoffa.
Mam także wiele innych pomysłów na zwariowane pary, ale to kiedy indziej. Może na blogu...?
 
 10.Jesteś dumna z swojego bloga?
Chyba tak, ale bardziej czuję szczęście. Jestem taka uradowana gdy wchodzę i widzę, że wy do mnie piszecie i wyrażacie swoje opinie. Jak widzę wyświetlenia, to chce mi się płakać ze szcześcia.
Więc nie wiem czy to jest już duma, ale wiem jedno. 
Jestem szczęśliwa prowadząc tego bloga!
 
11.Jak myślisz czemu zasłużyłaś na LBA?(szczerze)
Szczerze!? Wciąż się zastanawiam za co mnie nominowałaś i dlaczego na to zasłużyła.
Może to pomyłka, lub po prostu moje wypociny są dla was znośne!
 
 
          *  *  *
 
Kolejną nominacją otrzymałam od mojej zwariowanej blogerki DraHer vnusi!
Dziękuję ci bardzo za tą nominację i życzę ci dużo weny na twoim blogu!! 
 
 
 1. Czy jesteś zadowolony/a ze swojego bloga ?
 Mogłoby być lepiej. Chyba każdy tak ma, że chce się zawsze coś zmienić i być bardziej zadowolonym. Ale trochę tak. Gdy widzę wyświetlenia powyżej 0 i komentarze pod postami, jestem szczęśliwa, że prowadzę bloga.
 
2. Dlaczego właśnie Jelsa ?
Bo dostrzegłam w niej jakąś niezwykłą moc. 
Gdy poznałam tą dójkę w odrębnych filmach od razu ich oboje pokochałam. Po prostu musiałam napisać bloga o ich wspólnych dziejach.
 
 3. Co sądzisz o czytaniu książek ? Unikasz tego, czy wręcz przeciwnie ?
Uwielbiam książki! Wręcz je kocha.  Te chwilę gdy jestem w innych światach...Jest najlepsze i niezastąpione.  Mam wtedy iskrę nadziei, że świat nie musi być wcale nudny i szary.
Jestem fanką książek i nie boję się przyznać do tego!!
 
 4.  Co sprawiło, że zaczęłaś/eś pisać bloga ?
Gdy usłyszałam o tych dwóch filmach ,,Frozen'' i ,,Strażnicy Marzeń'', obejrzałam je i dostrzegłam Elsę i Jacka. Niby tak różni, ale w środku tacy sami.
Mimo samotności są dobrzy, troskliwi i czuli.
Połączyłam tą dwójkę w moim własnym opowiadaniu.
 
5. Czy chciał/a byś być jednym z głównych bohaterów swojej historii ?
Szczerzę nie do końca. Moją historią są moje przedstawione w blogu postacie. One są wyobrażeniem mnie w lepszej wersji. Ja praktycznie cały czas tam występuję, tylko w ukryciu.
 
 6. Jest coś co chcesz zmienić w swoim sposobie pisania ?
Jest tego trochę. Chciałabym pisać ciekawiej i bardziej dramatycznie. Oczywiście z fragmentami żartu i zabawy. Chciałabym umieć zachęcić ludzi do czytania moich tekstów.
 
 7. Według ciebie miłość jest czymś co rani ?
Tak... Miłość może bardzo ranić z różnych powodów. Z odrzucenia, straty...
Powodów jest wiele, a ból wciąż taki samo silny.
 
 8. Czy przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa ?
Uważam, że tak. W szkolę mam kilku zaufanych i prawdziwych przyjaciół, którzy są chłopakami. Dogadujemy się i zachowujemy się po prostu po bratersku.
 
 9. Według ciebie skąd można wiedzieć, że się kogoś kocha ?
Myślę i wiem, że to się czuję. Gdy jesteś z tą osoba i czujesz to w sobie do niej, to wyraźny znak.
Gdy masz wrażeni, że z tą osobą możesz wszystko i możesz jej w pełni zaufać. 
Gdy czujesz, że jest dla ciebie ważna i niezastąpiona...
Wtedy można poznać miłość!
 
 10. Jak sądzisz, co można zrobić dla miłości, np : oddać życie ?
 Uważam, że można zrobić dla miłości wszystko. Tyle się czyta i mówi o potędze miłości, że aż chce się płakać ze wzruszenia. Te wszystkie szlachetne gesty i czyny pochodzą z tego jednego i najpotężniejszego źródła.
Więc uważam, że dla miłości można zrobić wszystko!
 
11. Zwierzątko, które masz lub chciał/a byś mieć ?
Zawsze chciałam mieć kota. 
Moi rodzice wreszcie w moje 10 urodziny podarowali mi najpiękniejszy dar. 
Szczerzę ze szczęścia biegałam po domu!

 *  *  *
 
Bardzo dziękuję ci Marti Frost.
Jestem bardzo szczęśliwa i lekko zdziwiona, że wybrałaś mojego bloga.
Ale jeśli tak ci się podoba, to odpowiem z przyjemnością na Twoje pytania.
 
 1. Dlaczego lubisz Jelse?
Ponieważ dostrzegłam w tej parzę wielką moc. Oboje byli samotni, ale bardzo czuli troskliwi posiadający niezwykły dar. Od razu ich pokochałam.
 
2. Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam bloga, ponieważ chciałam stworzyć także dla innych wspólną historię Jelsy.
 
3. Skąd czerpiesz wenę?
Wenę czerpię oczywiście z wyświetleń na moim blogu i przede wszystkim w komentarzach. Gdy widzę pozytywne opinię dostają porządnego kopa do pisania.
 
4. Jakie blogi czytasz?
  Uwielbiam blogi na temat filmów i książek. Także podobają mi się miłosne historie w fantastycznym świecie, tworzone przez innych.
 
5.Co sądzisz o miłości?
Uważam, że to potężne uczucie, które może zmieniać na lepsze! Daję nam światło w smutnym i szarym życiu. Jest najbardziej oczekiwanym przez nas zjawiskiem. 
 
 6. Dlaczego właśnie taka tematyka?
  Spodobała mi się wizja wspólnej historii Jesly w magicznym świecie koło nas.
 
7.Jaka jest twoja ulubiona postać na blogu?
  Oczywiście, że Jack. Kocham jego osobowość i przede wszystkim jego sposób bycia. Wolny duch, ale także uczuciowy i stały w uczuciach.
 
8. Skąd dowiedziałaś się o Jelsie?
  Dowiedziałam się tego po obejrzeniu ,,Frozen''. Poczytałam o ciekawych paringach i wyskoczyła mi nazwa Jack. Poszukałam i odnalazłam film.
Gdy go obejrzałam wiedziałam już o co chodzi i, że są sobie pisani.
 
9. Jeśli nie Jelsa to co?
Nie wiem. Ta para jest idealne dla mnie i nie chciałaby pisać o żadnej innej. No może trochę zafascynował mnie związek Anny i Kristoffa.
 
 10.Co sądzisz o swoim blogu?
  Uważam, że nie jest totalną katastrofą, ale nadal będę nad nim pracowała.
 
11.Ogień czy lód?
Oczywiście, że lód! Uwielbiam ten żywią. Uważam, że on jest bardziej finezyjny i twórczy od ognia. Oczywiście nie gardzę nim, ale także podziwiam.
 
Ha ha ha
To tyle na temat mojej nudnej osoby.
Czas na moje arcyważne pytania na wasz temat moje kochane...
 
1. Skąd wzięłyście pomysł na swojego bloga?
2. Jakie blogi jeszcze czytacie nie związane z Jelsą?
3. Czy czytacie książki, a jeśli tak, to jakie?
4.Co chciałybyście zmienić na swoim blogu i w stylu pisania?
5.Czy uważacie, że wasze blogi będą trwały latami?
6. Czy miałyście chwilę zwątpienia w swoim pisaniu?
7.  Czy macie pomysły i zamiary na kolejne blogi?
8. Czy miałyście kiedyś ochotę napisać własną książkę, jeśli tak to jaką?
9. Dlaczego Jelsa?
10. Czy wierzycie, że świat stoi przed wami otworem, ale jednak skrywa jakieś tajemnice?
11. Z jakim żywiołem się utożsamiasz i dlaczego?

Oto i moje trudne pytania! 
Jeszcze raz dziękuję wam za nominację i oto moje ulubione i wybrane blogi!

http://lunamoonstories.blogspot.com/
http://snieznahistoriajelsafanfiction.blogspot.com/
http://jelsaidziecizywiolow.blogspot.com/
http://d-dw-h.blogspot.com/
http://panipanifrost.blogspot.com/
http://elsa-i-jack-love.blogspot.com/
http://believeinjelsa.blogspot.com/
http://jack-i-elsa.blogspot.com/
http://elsaijackfrost.blogspot.com/
http://froideur-et-amour.blogspot.com/

Jeszcze raz dziękuję za nominację i czekam na wasze odpowiedzi!
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Myślę, że zasłużyłaś jak najbardziej na nominację i oczywiście czekam na nexta i przepraszam za brak komentarzy pod postami, ale ostatnio z trudem dodaję rozdziały, chyba sama wiesz - nauka i kartkówki. Mogłoby się wydawać, że 1 klasa gimnazjum, ale mimo wszystko dla mnie szkoła jest ważna i niestety muszę odrabiać swoje obowiązki. Teraz postaram się być częściej i komentować ile się da :* :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ^_^ W pełni na nie zasłużyłaś Swoją ciężką pracą ;) ale jednego nie rozumiem Juliko, dlaczego jesteś taka skromna??? Twòj styl pisania jest wybitny! Piszesz ciekawie, dramatycznie, czasem żartobliwie i z poczuciem humoru, nie wspomne juz o Twoich nieziemskich opisach ^0^ Wszystko jest na swoim miejscu, więc naprawde nie wiem o co Ci chodzi ? :D
    ps. zauważyłam, że mòj blog jrst jednym z Twoich ulubionych O.O nawet nie wiesz jaki to dla mnie zaszczyt, zwłaszcza, że to Ty (Twoje opowiadanie) zainspirowałaś mnie do założenia własnego bloga!!! no naprawdę! Zero ściemy! Bez Ciebie i tej historii lunamoonstories.blogspot.com wogòle by nie istniał ^_^
    Pozdrawiam -LunaMoon-

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! Zasłużyłaś w każdym calu, twój blog jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń