Frozen Love

Frozen Love
Forever

czwartek, 4 grudnia 2014

Medalistka powraca!

Hejka... Tak mi głupio i zarazem się cieszę.
Najpierw z tego z czego się cieszę... Zdobyłyśmy pierwsze miejsce!
Było trudno, ale się udało. Nawet jedna z moich koleżanek złamała nogę...
Jestem już w domu i wracam do was.
I tu właśnie jest toz czego jestem smutna.
Tyle czasu minęło. Tak się za wami stęskniłam i za Jelsą...
Od jutra uzupełnienię brakujące rozdziały.
 Tak jak ja powróciłam to i wy wracajcie do mnie...
Mam tyle pomysłów, ale wiem, że nie mogę wykorzystać wszystkich naraz....
Wiec będzie sporo do czytania.
Mam nadzieję, że się cieszcie i poczytajcie moje dalsze wypociny...
                                                                Jak dobrze wrócić!!
     

1 komentarz:

  1. Jej brawo!!!Trzymałam za ciebie kciuki,że teraz mam czerwone hhe.Czekam na twoje "wypociny" z wielką niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń