Frozen Love

Frozen Love
Forever

niedziela, 14 grudnia 2014

Zapodamy razem muzę...?

No nie wiem.... Myślałam ostatnio, że może znudziliście się tymi starymi piosenkami dodanymi do mojego bloga. Jeśli chcecie mogę zacząć układać nową, zmienioną listę. Możecie dawać swoje opinie i pomysły...
Jeśli chcecie mogę nawet pododawać wasze utwory... W końcu budujemy tego bloga wspólnie. Ja piszę czasem rysuję, a w czytacie. Skoro tyle razem działamy, to możemy więcej... Piszcie co o tym myślicie i jakie macie propozycje piosenek... Jestem strasznie ciekawa!!!!

4 komentarze:

  1. mysle,że ta muzyka jest spoko,a co do rozdziały o kurcze!!!Czyli Elsa jest tym samym co był ten koleś,co Olaf był taki tępy,ale co dalej,czy Jack przeżyje,czy będzie cokolwiek pamiętał??!!Weź szybko napisz next!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Okij...A może masz jakieś propozycję, aby coś dodać. Jestem ciekawa co do waszego gustu i pomysłu... Miło by było jakby było tu coś od was...Nie naciskam, ale jestem ciekawska... Mroźne pozdrowienia- hihi już niedługo zima!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako directioner ( wiem, wiem siara :/ ) możesz zapodać coś 1D :) A co do bloga: <3 <3 <3 <3!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym posłuchała Linkin Park np The Little Things Give You Away, Leave Out All The Rest, My December lub Valentines Day. A condo rozdziału 50 pasowała by mi piosenka Across The Line. To tyle w kwestii muzyki. Czekam na kolejny rozdział.
    Mroźne całusy Natalie :*
    (PS. Już niedługo 3 rozdział Frozen Game u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń