Frozen Love

Frozen Love
Forever

niedziela, 18 stycznia 2015

Jakieś domysły? =)

Już niedługo opublikuję nowy rozdział z następnej historii. Mam kolejny pomysł na akcję, w której wyjaśnię wasze wątpliwości i odpowiem na pytanie ,,Co się stało?''
Wiem, że martwicie się o Jacka, ale już niebawem zrozumiecie o co chodzi.
Przed tym z przyjemnością posłucham waszych domysłów na to co się właściwie stało i pomysły.
Możecie pisać i snuć historię na ten temat. Z chęcią poczytam i możliwe, że coś zdradzę.
Piszcie szybko to szybciej pojawi się pierwszy rozdział z III części Historii Obdarzonych.
Trzymajcie się zimno!!!
Pytanie dnia ,, Co się stało z Jackiem?''
Jakieś pomysły....Już czekam! =)

5 komentarzy:

  1. Pomysł 1: Umarł (nie, tylko nie to)
    Pomysł 2: Przeniósł się do innego świata (już trochę lepiej)
    Pomysł 3: Odżyje tak po prostu (to zbyt optymistyczne)
    Pomysł 4: Elsa będzie musiała zrobić coś żeby go uratować (jakież romantyczne)
    Pomysł 5: Jack zmieni się w coś, albo straci pamięć, albo zyska coś, coś utraci itp.
    Tyle chyba wystarczy. Zdradź cokolwiek, ale nie za dużo, żeby rozdział był mimo wszystko intrygujący i zaskakujący.
    Zimne pozdrowienia! Weny!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś bardzo i to bardzo blisko. Jesteś na dobrej drodze więc z przyjemnością napiszę i opublikuję dla ciebie nowy rozdział.
    Z przyjemnością wykorzystam po części jeden z twoich pomysłów. To mój prezent uznania dla ciebie.
    Mroźne pozdrowienia!!! Dużo mrozu i pięknego szronu... =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na rozdział. Szronu niestety u mnie w okolicy brak. Ze śniegiem tak samo. Ale może w końcu się pojawi? W każdym razie weny życzę, zimnej czy też ciepłej, której ci akurat potrzeba ;-).
      Anna

      Usuń
  3. U mnie tak samo. Nie ma śniegu, szronu, a nawet sopli. Tylko przeraźliwie zimny wiat. Niestety Jack chyba jest zajęty Elsą i chyba w tym roku do nas w pełnej okazałości nie zawita.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! Po przeczytaniu prologu nabrałam pewnych podejrzeń, co do sytuacji w jakiej znalazł się Jack. Niby wszystko zgadza się w mojej teorii, ale mam nadzieję, że się mylę i że Księżyc nie uczynił Frosta na powrót śmiertelnym!!! I to akurat teraz, gdy Elsa zyskała nieśmiertelność! Coś czuję, że tej nocy już nie usnę :O

    OdpowiedzUsuń