Frozen Love

Frozen Love
Forever

piątek, 16 stycznia 2015

Nominacja do LA!!!

 Bardzo dziękuję za nominacje do LA. Jestem bardzo szczęśliwa, że mój blog zasłużył sobie na taki miły gest. Z przyjemnością dalej będę go prowadzić i tworzyć miłosne historie Jelsy. Dziękuję osobie, która mnie nominowała czyli

Verba - Drozda

1.Co jest twoją weną?
Moja wena jest ze mną po prostu złączona. Biorę natchnienie z książek, z telewizji, ale najbardziej samą weną i natchnieniem jest to, że osoby zainteresowane Jesą odwiedzając i komentują mojego bloga mnie inspirują. Każdy może pisać dla siebie, ale dla innych jest jeszcze lepiej...  
2.Znasz chłopaka, który interesowałby się Jelsą? 
Mój blog i tak jest tajnym stowarzyszeniem przed moją rodziną i najbliższymi. Ale mój znajomy oglądał te dwa filmy i uważa, że Jesla do siebie pasuję.  
3.Dlaczego założyłaś bloga o tej tematyce?
Zainspirowała mnie miłość dwóch tak podobnych osób. Taka sama moc, odpowiedzialność i samotność zwalczona pod koniec ich historii. Dlaczego nie stworzyć ich wspólną?!  
4.Twoje pierwsze wrażenie o Jelsie?
Moim pierwszym wrażeniem było to, że są dla siebie stworzeni.  
5.Kiedy najczęściej piszesz opowiadanie na bloga?
Najczęściej wracam ze szkoły lub po ciężkim dniu wieczorami biorę komputer i odcinam się od zamartwień. Piszę kiedy jestem zdenerwowana i uczucia przelewam na bloga. Najczęściej piszę gdy jest już późno wieczorem...  
6.Czytasz inne blogi o podobnej tematyce?
Mam jeszcze jednego bloga, ale o trochę innej tematyce. Piszę o Darach Anioła. Kultowej serii książek o Aniołach, demonach i Nocnych Łowcach. Autorka tej serii zainspirowała mnie do tworzenia własnej historii na temat jej bohaterów.  
7.Co jest dla ciebie najtrudniejsze w  pisaniu bloga?
 Nic nie jest najtrudniejsze. Ale istnieją lekkie przeszkody i obawy. Zawsze zastanawiam się czy dobrze piszę i czy spodoba się mój nowy rozdział. Ciężko jest wtedy gdy nie mam czasu, a przepełnia mnie chęć rzucenia wszystkiego i pobiegnięcia do komputera i pisania przez całe godziny... Ale tak zawsze nie może być.


8.Styl muzyki której słuchach?
Mój styl ciągle się zmienia. Często zadziwiam samą siebie jak szybko. Kiedy słyszę piosenkę niezależnie z jakiego gatunku może mi przypaść do gustu. Nie wiem kiedy i nie wiem jaka będzie, ale wiem, że będzie do mnie przemawiać.

9.Ulubiony zespół muzyczny?
Tu mam lepiej niż z muzyką, bo mogę podać przykłady zespołów w odróżnieniu od muzyki ,,One Republic'' i ,,Imagine Dragons''. Najbardziej lubię ten pierwszy.  
10.Ulubione zwierzę?
Uwielbiam koty i także jednego mam. Mogę nawet, że n wam zdradzić, że nazywa się Rudi i pewnie się domyślacie dlaczego. Często przezywam ja Garfield.  
11.Ulubiona książka?
Mam ulubioną serię i właśnie o niej prowadzę drugiego bloga. Są to Dary Anioła złożone z sześciu części.

Mam nadzieję, że was nie zanudzę swoją osobą i niedługo utworzę własną listę nominowanych blogów. Aby pokazać jak bardzo mnie inspirują poświęcę im całego posta...
Wpadajcie do mnie i czytajcie o miłości Jelsy z mojej perspektywy. Może ją podzielicie...? 
 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję =) Czekam na dalsze twoje historie o Jelsie. Mam prośbę, nie wiem czy czytasz inne opowiadania o Jacku i Elsie, jeśli nie to przepraszam. Chciałabym ( bardzo mi zależy ) abyś weszła na mojego bloga , który jest także o Jelsie. Dopiero zaczęłam ale jest już 7 rozdziałów, ale mam jeszcze 2 historię i drugiego bloga o tej parze. W wolnej chwili bardzo bym prosiła o choćby zaglądnięcie. Może ci się spodoba? =) Pozdrawiam =*
    Link do bloga : http://jelsaadresmojegonowegobloga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zajrzałam i oceniam, że są świetne. Uwielbiam twojego nowego bloga, a do drugiego się przekonuję. Masz potencjał i wykorzystuj go. Z wielką chęcią będę cię dalej odwiedzać i co nieco komentować.
      Mroźne całuski!!!

      Usuń
  2. Nominowałam cię do LA. Szczegóły tutaj:
    http://jelsaidziecizywiolow.blogspot.com/2015/01/la-oo.html#comment-form
    Czekam na nexta i przypominam:
    Jack ma wrócić ^-^
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji uważam, że w pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie :)
    Pozdrawiam -LunaMoon-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci. Takie słowa to skarb. Jestem ci wdzięczna, ale sama odwiedziłam twojego bloga i uważam, że masz wielki potencjał.
      Życzę ci sukcesów na swoim blogu.
      Mroźne pozdrowienia!!!

      Usuń