Frozen Love

Frozen Love
Forever

wtorek, 13 stycznia 2015

Koniec histori z Księgi Obdarzonych cz.II

Jutro oficjalnie zakończę historię o Bractwie, więc będzie gorąco. Od razu zapowiadam, że będzie się działo i będzie co czytać. Ten ostatni rozdział z tej historii was zaskoczy i mam nadzieję, że się spodoba.
Więc jeszcze raz zapowiadam. Jutro na tej stronie pojawi się ciekawe zakończenie księgi II.
Niedługo zacznę pisać rozdziały do następnej księgi III.
Co powiecie na temat Księgi Obdarzonych? Jestem tego bardzo ciekawa i już jutro bedę siedziała na blogu czekając na wasze opinie i komentarze.
Mroźne i zimne pozdrowienia które chłodzą lepiej niż nie jeden promień Jacka Frosta...


8 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do LA więcej inf na stronce: http://kwitnacyszron.blogspot.com/2015/01/oho-ho-ho.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci. Jestem bardzo zadowolona. Jestem dopiero świeżą blogerką bo to dopiero kilka miesięcy. każda pochwała jest dla mnie zlotem, a nominacje bezcenne....

      Usuń
  2. Twoje opowiadanie jest SUPER!!!!! Znalazłam je dopiero wczoraj i czytam od 1 rozdziału. Jesteś niesamowita!!
    Pozdrawiam, weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał. Miło mi, że mój blog, aż tak cię wciągnął. Będziesz zawsze tu mile widziana. Każdy kto chcę poczytać mojej wypociny jest moim fanem. Będę dalej się starać, aby cię nie zanudzić i nie zniechęcić.

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do LA. Wiecęj info tu : www.frozen-trocheinnahistoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci. Ostatnio miałam lekkie załamanie. Nic mi się nie układało i wszystko się waliło. Zaczynając od zepsucia się komputera, aż po rozłączenie internetu. Każda pochwała lub komentarz był dla mnie pociechą, a tą nominacją sprawiłaś mi niebywałą przyjemność. Bardzo ci dziękuję.

      Usuń
  4. Hej :* czytam twoje opowiadanie od dawna i bardzo mi się podoba. Sama prowadzę bloga z opowiadaniem o Jelsie. Zaczęłam pisać tydzień temu, więc jakbyś w wolnej chwili mogła wpaść poczytać albo może coś skomentować ? =) Miłego wieczorku. 3 maj się mroźnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością odwiedzę twojego bloga. Przy następnej okazji podaj mi krótki opis i nazwę strony. Będę chciała dodać kartę z lista polecanych blogów. Z chęcią umieszczę tam twojego. Dziękuje, że czytasz.
      Mroźne pozdrowienia!

      Usuń