Frozen Love

Frozen Love
Forever

niedziela, 18 stycznia 2015

Mroczny Księżyc

                                           III cz. Historii Obdarzonych
                                                                         Prolog
Co jeśli poprosiłeś o coś gdy górą była Mroczna Magia. Co jeśli ten, na którego liczyłeś był inny?
Co jeśli Księżyc zostanie przesłonięty przez ciemność? Co zrobisz gdy wypowiesz życzenie podczas Zaćmienia Srebrnej Tarczy i twoje lęki się spełnią?
Będziesz miał siłę, aby zmierzyć się z rzeczywistością i co utracisz?

Poświęcenie nic nie da, gdy osoba którą kochasz jest utracona. Gdy na Ziemi panują ciemności Zaćmienia do głosu dochodzą złe Istoty.

Jack wybrał złą chwilę na szlachetne gesty.
 Hunter to przewidział....
 Podczas Zaćmienia Księżyca dobre uczynki obracają się przeciwko tobie...
Mrok ogarnia czyste serca i nieskażone umysły. Co zrobisz przeciwko takiej sile? Jedynym sposobem na ciemność jest światło.

9 komentarzy:

  1. Wow. Dlaczego zawsze robisz mi takiego "smaka" i nie dodajesz rozdziału. Łaj? XD Prolog ciekawy oj ciekawy.Nie mogę się doczekać rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Szkoda, że nie będę was widziała jak będziecie go czytać. Postaram się wszystko ciekawie złożyć w jedną cudowną i trzymającą w napięciu historię. Już jutro lub nawet za kilka godzin postaram się wstawić pierwszy rozdział.

      Usuń
  2. Jak ty potrafisz zaciekawić... I masz takie świetne pomysły! Czekam na rozdział!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale wiesz sama wpadłam na twojego bloga i powiem ci, że mnie zaciekawiłaś z przyjemnością będę cię odwiedzać.
      Już jutro będę czekać na wasze komentarze... Mrozo- buziaki!!!

      Usuń
  3. Nominowałam cię do LA! Szczegóły na www.thefrozengames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję. Aż nie mogę się przyzwyczaić, że tyle osób nagle mnie nominuję. Aż chce się płakać ze szczęścia....

      Usuń
  4. Oj Juliko, ależ Ty jesteś okrutna! Umieram z ciekawości!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz że w pewnych momentach po prostu się popłakałam *U* I love YOU
    czemu robisz smaka? Nie lubię cie... foch forever na sekundę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty mi mówisz, że ja mam talent ? Moje opowiadanie w porównaniu z twoim będzie jedną wielką klapą :( ale już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :* Trzymaj się słonko mroźnie xD :* PS piszę właśnie kolejny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń