Frozen Love

Frozen Love
Forever

niedziela, 9 listopada 2014

,,Frozen Fever''

Nie wiem dokładnie czy wszyscy dobrze wiedzą o tym, że ma powstać kontynuacja Frozen.
Jego pełna nazwa tak jak podałam jako tytuł posta to ,,Frozen Fever''. Nie wiem, czy będzie taki jak pierwsza część, ale ma opowiadać o urodzinach Anny. Czyli nici z Jacka. Jeżeli pojawi się tam jakiś Królewicz z bajki na zasranym magicznym koniu zamiast Jacka, to się załamię.  Niestety, tak to bywa. Widocznie nic o Jacku. Pierwsze info o tym dostałam od przyjaciółki. Tu jest link
http://www.eska.pl/news/kraina_lodu_2_czyli_frozen_fever_potwierdzone_kiedy_premiera_kontynuacji_frozen_zobacz_video/104458

Chociaż powstanie następna część. Nic nie wiadomo na temat ,,Strażników Marzeń''- kolejny zawód.
I jak tu się nie wściekać...
Ten post jest przeznaczony dla tych, którzy nie wiedzieli. Ostatnio pytała się mnie o to jedna osoba, więc to jest odpowiedź. Miło, że jest za powiedziona następna część, ale każdy kto czyta opowiadania o Jelsie miał skrytą nadzieję, że ich miłość się pojawi. Ja miałam wielką.... Nic wyżyję się w opowiadaniu pełnym Jacka i Elsy!!
Czytajcie i piszcie!!

7 komentarzy:

  1. To raczej bardzo mało prawdopodobne zeby jack i elsa kiedykolwiek sie spotkali skoro należą do dwoch konkurencyjnych wytwórni :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, ale pomarzyć zawsze można. Uwielbiam Jelsę i dlatego o niej piszę. Miło by było gdyby te dwie wytwórnie zaczęły współpracować przy jednym filmie...Ale wiem marzenia!! Pozostają blogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli w tej drugiej części pojawi się jakim pojeb*** księciunio dla Elsy, to ja mu pokażę środkowy palec ! Nie mają prawa zrobić czegoś takiego ! Ale nawet, jak są na tyle nieogarnięci, i właśnie to zrobią, to ja i tak będę to miała gdzieś, uznam, że tego po prostu nie było. Dla mnie i tak ZAWSZE będzie tylko Jelsa ! I nic tego nie zmieni ! Nawet durny Disney !
    *przepraszam za przekleństwa* :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie szkodzi. Też jak o tym pomyślę to mnie nosi... Jeżeli dadzą jakiegoś przylizanego picusia to się wścieknę. Ale nic dlatego prowadzę bloga. Zawszę będę mogła pisać o Jelsie...

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem że będzie jack frost a frozen fever będzie w kinach od 13 marca 2015 roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od 13 marca będzie leciał w kinak krótkometrażowy filmik ,,Frozen Fever", ale oprócz nieg będzie ,,Kraina Lodu 2". FF będzie emitowane przed ,,Kopciuszkiem":3

    OdpowiedzUsuń