Frozen Love

Frozen Love
Forever

środa, 8 października 2014

Krótkie streszczenie o mnie.

Wiem bardzo dobrze, że robię dużo błędów. To wszystko spowodowanie jest tym, że mim ojczystym i pierwszym językiem był angielski. Nauczyłam się go szybko i sprawnie. Dopiero później uczyłam się polskiego. Już wcześniej sporo pisałam, bo tak mi radzono. Moją odpowiedzią na to było założenie pierwszego polskiego bloga. Zakochałam się w Jelsie i o niej piszę.
Teraz znacie moją streszczoną historię. Mam nadzieję, że poznacie też story Jacka i Elsy.
Pozdrawiam Chłodno i Mroźnie... Zmrożona!!!

1 komentarz:

  1. Teraz znacie moją historię. Mam nadzieję, że się do mnie nie zrazicie i dalej będziecie czytać mojego bloga. Prowadzę go bo uwielbiam Jelsę....
    Myślę,że wy też!
    Mroźne pozdrowienia z Frozen Life!!

    OdpowiedzUsuń