Frozen Love

Frozen Love
Forever

poniedziałek, 13 października 2014

Nie zostawiaj nas!!!

Proszę wszystkich, którzy wchodzą na mojego bloga aby odwiedzili Martę Kot.
Ona potrzebuję wiele otuchy...
To link na jej wspaniałego bloga http://lovestory-jack-elsa.blogspot.com/
Proszę Was bardzo!!!Piszcie do niej, bo warto.
Ma wspaniałego bloga i jest cudowną osobą z mega wyobraźnią!!!
Myślała o usunięciu bloga i musimy wybić jej to z głowy.
Prosi was zakręcona i Zmrożona fanka Jelsy aby bloga nie opuszczała taka osoba ja Marta!!!
Ja sama będę na nią dmuchać Zimnym powietrzem z WENĄ,ale ona Was potrzebuje.
Wszystkich...
Jak napiszecie do niej komy to dodam specjalny, dłuuugi rozdział !!!
Mam nadzieję,że zrobicie to dla mnie i przede wszystkim dla niej!!!

                                                                                          Widzę cię!!! Ty też pisz do Marty...

4 komentarze:

  1. Pisałam :* I z tego co wiem Marta zostaje xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudownie!!!!! Moje zmrożone serce się ociepliło...
      Pisz do niej komy aby nie zmieniła zdania i dziękuję, że jesteś...
      Mało jest takich osób, ale na szczęście coraz więcej...
      Mroziaki-buziaki!!!

      Usuń
  2. Boże... Sama się popłakałam. :-) Chłodne dzięki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz nie możesz zawiesić bloga....
      Bardzo mi zależy jak zauważyłaś... Masz gift, żeczęsto zaczynam pisać po angielsku...
      Nie poddawaj się!!! Zostać w swoim świecie Zmrożona miłością...
      Mroziaki- buziaki z sopelkami!!

      Usuń